Magyarország Acer márkaboltjai+36 21 / 345 - 7700
Kosárban lévő termékek

Rendelésed

A kosarad üres!

Acer garancia, és más rejtelmek.

2011. április 21.
Ebben a cikkben eloszlatunk minden kételyt, és homályos foltot az Acer garanciális szervizszolgáltatásáról, és annak kiterjesztéséről is.

Mindent a garanciáról, és a szervizelés folyamatáról.

 

Ezen a sorokon szeretnénk pontosan bemutatni az Acer által hazánkban is alkalmazott háztól-házig garancia szolgáltatást, illetve a központosított szervizelés előnyeit.

Acer Helpdesk

Nem kell órákat utaznunk a gép leadásához, igazodni szerviz nyitvatartáshoz, esetleg sorbanállva idegeskednünk, hiszen egy ilyen tortúra helyett csak egy telefonunkba kerül, és ingyenesen jön is a futár a meghibásodott készülékért. Egy kis feladatunk mégiscsak adódik, mert ilyen esetben célszerű fontos adatainkról mentést készíteni, pláne, ha a családi albumok is a gépen vannak, és biztonságosan becsomagolni (lehetőleg az eredeti dobozba, ha megvan) a szállításhoz a gépünket.

Ezután a futárszolgálat a gépet egy napon belül a Brnóban levő javítóbázisra viszi.

Innentől kezdve csak annyi a dolgunk hogy várjuk az értesítést, hogy mikor érkezik vissza a gépünk, amely ideális esetben 3-5 nap alatt ismét a kezünkben lehet.

Tesztelés alatt

A javítási folyamatot az Acer központi oldalán akár nyomon is követheti: (https://customercare.acer-euro.com/customercare/Default.aspx?CID=HU )

 

A központi javítóbázis intézménye szintén a mi érdekünkben került kialakításra, hiszen így egy helyen nagy alkatrészbázissal, és azonnal tudnak segíteni. Mivel a szerviz az Acer tualjdonában áll, nem kell egy harmadik cégre (szeriz kft) várni, hiszen a gyátó nyilván bőségesen el van látva alkatrészekkel, arról nem is beszélve, hogy az esetleges nem garanciális javítások is költséghatékonyabban végezhetőek itt el.

Itt a teljes folyamat a beérkezéstől a távozásig nyomonkövetett, és a legapróbb részletekig dokumentált, ami szintén az ügyfelek biztonságát hivatott szolgálni.

Alkatrész készlet

A teljes folyamatról, illetve a garanciális feltételekről  a PROHARDVER oldalán levő Acerblogban egy kétrészes , részletes beszámoló készült, melyet az alábbi linkeken lehet olvasni:

http://prohardver.hu/hir/acer_blog_haztol-hazig_az_acer_szervizzel_2.html

http://prohardver.hu/hir/acer_blog_garancia_haztol-hazig_ii.html

 

Bízunk benne, hogy sikerült bemutatnunk, hogy az Acer Magyarországon a legmagasabb szintű szervizszolgáltatás nyújtja. Amennyiben további kérdése lenne a garanciális ügyintézést folyamatát illetősen, várjuk hívását a hét minden napján a 06-20-800-ACER, azaz a 06-20-800-2237 és 06-20-806-2237-es számokon az  AcerShop-ban.

Szerző: AcerShop

Online hitel

Kényelmes és gyors igénylés,
rugalmas konstrukció

Garancia otthonról

Garanciális ügyintézés kényelmesen, gyorsan

Visszavásárlási garancia

Nincs kockázata egy gyors döntésnek. Akár cégeknek is!

Árgarancia

Egyedülálló megoldás, hogy ne érhessen kellemetlenség

1 napos szállítás

Villámgyors kiszállítás, vedd át rendelésed akár már ma!