Magyarország Acer márkaboltjai+36 21 / 345 - 7700
Kosárban lévő termékek

Rendelésed

A kosarad üres!
Turbózd fel az Infótermet! - Alkotói verseny diákoknak
Pályázat menü
8 szavazat

Bűvelt jövő (Levél 2121-ből)
Zsoli
Pesthidegkúti Waldorf Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola - 9/o
Számomra a jövő bűvelt. A szó jelentése annyit takar, hogy van a jövő, amit mindenki próbál elképzelni, én pedig megbűvöltem és leírtam saját fantáziámmal kiegészítve.Jó olvasást kívánok a bűvelt jövőben!
Bűvelt jövő
(Levél 2121-ből)


Szia Nagynéném, Zsoli vagyok az 1307. számú Iskolába járok. Feladatom volt, hogy írjam le neked az iskolámat. Nagyon örülök, ha elolvasod, igyekszem érthetően fogalmazni. Testvéremmel és szüleimmel 2121-ben élünk egy panelházban, az 5-ik osztályba járok. Általában az iskolák unalmasak, de az enyémről ilyen nem mondható el, ugyanis ma a tanár repülővel érkezett, az osztálytársamat pedig a Fogtündér kísérte el. Az órán a gumicukor készítéséről tanultunk. Sosem unatkozom, a saját órarendemet a fejemben, álmomban állítom össze. Reggel érkezik egy drón, aki segít kiválasztani, hogy milyen színű ruha illik a hangulatomhoz, így jelezve a tanároknak a diákok hangulatát. Utána szokott jönni egy labda féle jármű, ami képes gurulni és repülni is. Az iskolában nagyon sok számítógép és robot van. Amikor belépünk az épületbe, egy EV5 nevezetű azonosító-arcfelismerő robot felismeri az iskolába járó diákokat és bengedi őket. A folyosón RK6 tisztító robotok takarítanak. Vannak más típusú robotok is, ilyenek például a kísérő robotok a cukorbetegek mellett, de a kedvenceim a CE45 típusú robotok, tőlük reggelit lehet kérni, szemfelismerős fizetéssel bármit képesek 5 perc alatt előállítani. Az órára okos készülékekkel érkezünk, amivel mi, vagy a hangfelismerős okos tabletünk készíti el a jegyzetet, de van olyan osztálytársam, aki felveszi az órát hangfelvételre, utána otthon meghallgatja és leírja a fontosabb dolgokat. A tanároknak is vannak segédeszközei, amik segítik a munkájukat, például a teremben a tábla jegyzetet készít, az asztalok képesek videókat vetíteni, az ablakok TW24 fajtájúak és bármilyen hátteret be lehet rajtuk állítani. Délben az ebédszünet a szabad levegőn a parkban van, ahol kisebb létszámban, szétszorodva vannak mindenféle közösségi részlegek. A legnépszerűbbek az örök könyv olvasók, de van itt még Anime sarok is, ahol csupa Mangát és Animét vitatnak meg ebéd közben, van sportrész is, ahol az odatévedő embereket próbálják rávenni, hogy csatlakozzanak egy sporthoz. A tanárok nem minden szabadidős tevékenységet vesznek jó néven, a nem odaillő csoportok ügyében kialakuló viták miatt a GQ3 robotok felelnek, akik figyelemmel kísérik az ebédet. Ha ebédelni szeretnél, csak leülsz a parkban egy kiszemelt padra, minden padba be van építve egy JK5 típusú gép, ami felveszi a rendelést és a lehető legközelebbről megrendeli és távolságtól függően szállítja ki a rendelt ételt egy drón. Szoktak azzal viccelődni a végzősök, hogy a lehető legkülönlegesebb, legtávolabbi helyről rendelnek valami ételt, de szerintem a menzáról elég ennyi. Most mesélek egy kicsit a Testátmozgató óráról, ami úgy néz ki, hogy kimegyünk egy pályára, mindenki kap egy drón társat, aki támogatja, és ha történik vele valami elkíséri a gyengélkedőre. Elég összetett iskolába járok, ugyanis attól még, hogy a gépek így bekerültek az életünkbe, meg kell tanulnom varrni, kötni, számolni, történelmet tanulni és még sok-sok más tantárgyat. Nálunk egy tantárgy úgy van levezetve, mint egy tv műsor, bejön mondjuk egy történelem tanár, elmondja a fő témát, utána érdekes tudnivalókkal kiegészíti. Gyakran van, hogy átmegyünk a 6D szobába, ahol vetítenek egy témához kapcsolódó filmet, amibe teljesen belemehetünk, megnézhetjük belülről az egészet. Utána 1 órás szünet van, ezután folytatjuk a történelmet, így 1 hét alatt megtanulhatjuk a létező legfontosabb eseményeket. Természetesen ez csak akkor van, ha egy héten át csak történelem órára járunk, ez elég hasznosnak bizonyul. A hét végén kapunk egy 100 kérdésből álló kérdéssort, ebből minimum 80 jó válasznak kell lennie, hogy lezárjanak a tantárgyból. Minden évben az év elején kapunk egy táblázat rendszert, az enyémben van Matek,Történelem, Euritmia, Mozgáskultúra. Az óráinkat felhőbe rögzítik, hogy a betegek is könnyen hozzá tudjanak férni az információkhoz. Még egy érdekesség, az órákra nem csak diákok jöhetnek, hanem ugyanebben vagy hasonló témában érdeklődő tanárok is beülhetnek meghallgatni, vagy megnézhetik a felhőben. Mostmár mennem kell Euritmiára formákat tanulni. Ha lesz rá időd, kérlek, írd meg, milyen volt a Covid-19 idején a tanítás. Érdekelne, hogyan is kezdődött az online oktatás. Remélem, elnyerte tetszésedet az iskolám.
Üdvözlettel Zsoli, szerettel a Nagynénémnek címezve.